söndag 8 april 2012

6 mil ska det bli


Jo, efter lite fundering har jag bestämt mig för att sikta på 6 mil under de följande 22 dagarna. Jag måste alltså klara av att gå/jogga/springa 60 km from imorgon tom den 30 april.

I mars blev det nästan 30 km och jag kommer knappt ihåg dessa pass (var tvungen att kolla statistiken på Runkeeper...). Det är ett gott tecken tror jag och beror antagligen på att det gick så bra de gångerna jag väl tog mig tid att powerwalk:a med stavarna. Därför hoppas jag verkligen att med lite ansträngning kommer jag att klara av målsättningen.

Jag måste också börja fatta beslut om vilka lopp jag ska anmäla mig till. Här är de som jag är mest intresserad av.


Har också hört att Hässelbyloppet som arrangeras på hösten ska vara ett trevligt lopp så det borde kanske läggas till i listan. Finns det några fler lopp i Stockholms-området som Ni tycker är värda att fundera på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar